Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Snowflakes …for Elena and Sandy’s Candy!

Καλησπέρα!  Μια κάρτουλα για την πρόκληση της Έλενας του Get Creative που μας ζήτησε το βασικό χρώμα που θα χρησιμοποιήσουμε, να είναι το λευκό…
Έχοντας μπει ήδη στη διαδικασία κατασκευής Χριστουγεννιάτικων καρτών…( αν και για τα Χριστούγεννα μάλλον μαγιό θα πρέπει να πάρουμε) …είπα να κάνω μια κάρτα με χιονονιφάδες! Χρησιμοποίησα λοιπόν ένα punch με μεγάλη χιονονιφάδα, το οποίο επειδή δεν μπορούσα να το κόψω σε χοντρό χαρτόνι, το έκοψα 3-4 φορές και τα κόλλησα το ένα πάνω στο άλλο. Αυτή την τεχνική της είχα πετύχει στο blog της Νατάσας  και την ιδέα της κομμένης – κενής στη μέση κάρτας..από το διαδίκτυο!
Φυσικά η τελευταία στρώση σε κάθε χιονονιφάδα είναι glitterατη! PA110155
Και μια πλαϊνή να φανεί το κενό…PA110156
Αυτά με την καρτούλα μου…
Τρέξτε τώρα και στο blog της Sandy’s γιατί κερνάει δωράκι για …πολλούς και διαφόρους λόγους!
Καλό ξημέρωμα!

8 σχόλια:

  1. wow!!!!τελεια καρτα απλη και σικατη!!!!Η ιδεα της κομμενης καρτας πολυ μου αρεσε παρα πολυ!!!!
    Μπραβο Ρανια μου καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως είπε και η Ιωάννα είναι απλή και σικάτη.Κι εμένα μου αρέσει πολύ.Καλή επιτυχία,Ράνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφη είναι Ράνια!!!!!!!Μπράβο και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να επαναλαβώ και εγώ οτι η καρτα σου είναι πολύ σίκ!Αυτό μου έβγαλε με το που την είδα!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιο άπσρη, σίγουρα δε γίνεται! Θα συμφωνήσω, απίστευα σικάτη!!! Τέλεια η ιδέα με τις χιονονιφάδες και το κενό ανάμεσά τους. Καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν παίζεσαι. Δεν παίζεσαι. Να το ξαναπώ; Δεν παίζεσαι!

    Έχεις πάρει φόρα και δεν σε πιάνουμε... η μία κάρτα καλύτερη από την άλλη. Μα πόσο όμορφη και σικάτη είναι αυτή;;;

    Χίλια ευχαριστώ και για την αναφορά!!! Τέλειο το αποτέλεσμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. What a pretty card! thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας με κάνουν να γίνομαι καλύτερη!