Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

LoVe LiFe!!!

Καλησπέρα σας! Μια γρήγορη ανάρτηση, με μια γρήγορα φτιαγμένη καρτούλα, για να τιμήσω και γω με τη σειρά μου την παγκόσμια ημέρα Κάρτας ( WCMD)!! H Λένα λοιπόν του enjoy scrapping  μας κάλεσε να δημιουργήσουμε μια καρτούλα, για να γιορτάσουμε τη μέρα, με υλικά που έχουμε πάρει από το Enjoy Scrapping! Κατά καιρούς έχω πάρει διάφορα Kit με πανέμορφα χαρτιά, διακοσμητικά και σφραγίδες, που μου άρεσαν τόσο πολύ…που πάντα τα χρησιμοποιώ με φειδώ!  Μετά από ένα γεμάτο με υποχρεώσεις Σαββατοκύριακο λοιπόν, και μια ωρίτσα περίπου πριν τη λήξη της γιορτινής πρόκλησης, κατέβηκα στο εργαστήριό μου, άπλωσα χαρτιά , alphas και άλλα διακοσμητικά…και έφτιαξα μια κάρτα γεμάτη Αγάπη για τη ζωή!!hfg
Τα χαρτια, το tag  και τα γραμματάκια είναι από το κιτ Cosmo Cricket Odds & Ends …Δωράκι από την Χριστίνα ( το τσέκαρα το είχε πάρει από τη Λένα), από το Giveaway που είχε κάνει πέρυσι τα Χριστούγεννα. Τα λουλουδάκια και τα στρασάκια δεν θυμάμαι από ποιό κιτ είναι..( Μην το ρωτάς τον ουρανό…όπως λέει και η φίλη μου η Μαρίνα!).. Αυτός είναι φυσικά και ο λόγος, που ποτέ, αν και θα ήθελα , δεν βάζω τα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει στις αναρτήσεις μου! Δεν θυμάμαι!
Anyway…Και του χρόνου λοιπόν, να είμαστε γεροί…και να φτιάξουμε ακόμα περισσότερες καρτούλες! Καλό μας ξημέρωμα!

5 σχόλια:

  1. Τι τέλεια χαρτιά και χρώματα! τέλεια και η κάρτα σου Ράνια! πολύ γέλασα με το σχόλιο σου οτι δεν θυμάσαι απο που είναι τα υλικά που βάζεις, και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω!
    καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίθανη καρτούλα!!Ειδικά τα χαρτιά κ τα χρώματα τέλεια!!!Μπράβο κοριτσάκι!!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απιθανη καρτα Ρανια!!!οσο για τα υλικα...εχω το ιδιο θεμα!!!αλλα τελικα γιατι τα αγοραζουμε????για ομορφες δημιουργιες οπως αυτην που εφτιαξες!!!!μπραβο σου...χαιρομαι που εχεις παρει φορα...καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ εγώ πως τα θυμάμαι όλα?Σαν παιδάκια μου τα έχω!!Τέλεια η κάρτα όπως πάντα!Like,like!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανέμορφη κάρτα Ράνια!!!! Άντε και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας με κάνουν να γίνομαι καλύτερη!