Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Κάρτες Οκτωβρίου …Τέλος!

Και αυτή είναι η κάρτα μου για την πρόκληση της Μελένιας…όπως σας υποσχέθηκα!PA290047

Αυτά λοιπόν για το μήνα Οκτώβριο, που ήταν ένας από τους πιο Κα(ρ)ταπληκτικούς μήνες προκλήσεων  ύ ί  ά Σας ευχαριστώ όλους για τα τόσο όμορφα και ενθαρρυντικά σας σχόλια !!  Όπως προείπα…το βατραχάκι μπερδεύτηκε με την αλλαγή της ώρας…και πήγε 2-3 λεπτά νωρίτερα για νάνι! Σημασία έχει ότι τήρησα την υπόσχεση μου να κάνω καρτούλες για όλες την εμπνευσμένες προκλήσεις των κοριτσιών της σχεδιαστικής ομάδας του Get Creative! Καληνύχτα σας!

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη! Ωραία τα χρώματα! Αλλά ερωτεύτηκα την κορδέλα που χρησιμοποίησες! Καλή συνέχεια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη Ράνια!!! Μου άρεσε πολύ η ιδέα με τα τετραγωνάκια!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουαου!!!!υπέροχη κάρτα!!τα τετραγωνάκια με ξετρέλαναν!!καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απιστευτη καρτα!!!!απο τις καλυτερες σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντυπωσιακότατη, καλόγουστη, πανέμορφη κάρτα Ράνια!!!!! Ευχαριστούμε για όοοολες τις συμμετοχές σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλενάδα μου δεν σε προλαβαίνω!Ένα έχω να πω:ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΣ!
    Συγχαρητήρια για την διάκριση σου!Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ράνια γεία σου!

    Είμαι η Ελένη και το blog μου είναι το Helen's Creations.Είχες λάβει μέρος για τα δωράκια.Εκανα την κλήρωση και κέρδισες το δεύτερο μου δωράκι!Περιμένω την διεύθυνση σου για να σου το στείλω!Το e-mail μου είναι:
    helenmamtzaderia@yahoo.gr

    Καλό Βράδυ Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας με κάνουν να γίνομαι καλύτερη!