Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Καρτοπαιχνιδίσματα!!

 
Ο μήνας των καρτοπροκλήσεων στο Get Creative τελειώνει, και εγώ τρέχω να προλάβω για να μην αφήσω καμία από τη σχεδιαστική ομάδα παραπονεμένη! Η πρώτη μου καρτούλα λοιπόν είναι για την Ελένη, που ήθελε να χρησιμοποιήσουμε στην κάρτα μας doodling! Όμολογώ πως δεν το είχα ξανακάνει…αλλα το αποτέλεσμα μου άρεσε… Μια κάρτα λοιπόν, για μια φίλη της μαμάς μου που μεταναστεύει στο εξωτερικό!

PA270003
Η επόμενη κάρτα είναι για την Όλγα που μας ζητάει να κάνουμε μια στρογγυλή καρτούλα… Μια Shaker card, με τις καινούριες μου σφραγιδούλες που τις βρήκα πολύ γλυκές! Στην προσπάθεια μου να αποφύγω το στατικό ηλεκτρισμό που “ τραβούσε “ τις νιφάδες ανακάλυψα πως τα πανάκια swifer, κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους! Περνάμε λοιπόν την  διαφάνεια με το πανάκι πριν ρίξουμε τις νιφάδες ή τη χρυσόσκονη…και γλιτώνουμε από το στατικό ηλεκτρισμό μια για πάντα!!
PA270012
Και η τρίτη μου καρτούλα για απόψε είναι για την Puccarina που μας ζήτησε να χρησιμοποιήσουμε κουμπάκια! Εγώ χρησιμοποίησα μόνο ένα… κι αυτό σε σχήμα μήλου! Η κάρτα αυτή έχει αποδέκτη μια φίλη δασκάλα που έχει σε λίγες μέρες γενέθλια… Οι κιμωλίες…δεν είναι άλλο παρά φιλτράκια  κομμένα στη μέση  ύ ί  ά
PA270011
Ελπίζω να μη σας κούρασα….Αύριο είναι η τελευταία μέρα των καρτοπροκλήσεων… και θα επανέλθω με μια κάρτα για τη Μελένια! Καλό ξημέρωμα!

19 σχόλια:

  1. Όπως σου είπα... είναι όλες πανέμορφες. Οι νέες σφραγιδούλες πραγματικά γλυκύτατες, το μηλαράκι επίσης πολύ γλυκό - τα φίλτρα-κιμωλίες πανέξυπνα!

    ...Αλλά τα σπιτάκια μου κλέψανε την καρδιά, δεν παίζονται!!! Τέλεια Ράνια, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το εχεις το εχεις το εχεις τρελα με τις καρτες ειναι ολες φανταστικες αλλα και εγω θα συμφωνησω με τη Νατασα τα σπιτακια ειναι καταπληκτικα!!!!!!!!
    Φυσικα δεν μπορω να μην σχολιασω τις κιμωλιες απο φιλτρακι .... πολυ εξυπνο!
    Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χωρίς να θέλω να γίνω βαρετή...οι κάρτες σου είναι όλες απίθανες! και εννοώ όλες αυτού του μήνα! πανέξυπνο το φιλτράκι για κιμωλία, το κουμπί μήλο...αλλά τα σπιτάκια είναι ΑΠΙΘΑΝΑ! Καλή σου επιτυχία Ράνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ράνια μου όντως αυτός ο μήνας ήταν η χαρά των cardmakers! Oι κάρτες σου ήταν όλες υπέροχες και αυτή της πρόκλησης μου τόσο μα τόσο γλυκία και έξυπνη (φιλτράκια????μα καλά πόση φαντασία έχεις βρε θηρίο!!!!!) Θα συμφωνήσω πάντως με την Νατάσα πως τα σπιτάκι στην κάρτα της Ελένης είναι ένα όνειρο! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες, παίζεις και είμαι σχεδόν σίγουρη θα συνεχίσεις να παίζεις μαζί μας στις προκλήσεις του Get Creative <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι όμορφες που είναι και οι τρεις!!! Ειδικά η τρίτη πολύ ιδιαίτερη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μ' αρέσουν οι καρτούλες σου,τα σπιτάκια σου πολύ γλυκά,η στρογγυλή πολύ μελωδική και ο πίνακας πανέξυπνη ιδέα!!!!!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά η πρώτη για την πρόκληση της Ελένης είναι ολα τα λεφτά! υποκλίνομαι! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ράνια μου τι όμορφες καρτούλες είναι όλες. Μέσα στην εφευρετικότητα σε βρίσκω κοριτσάκι μου. Άντε να πω το swiffer με κάποιον τρόπο το σκέφτηκες η κιμωλία φιλτράκι όμως με άφησε κατάπλικτη. Μπράβο σου όλες υπέροχες. Σε ευχαριστούμε πολύ για όλες τις συμμετοχές σου στο get creative

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ πολύ ωραίες όλες τους ... αλλά και αυτή για την δική μου πρόκληση ... φοβερή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχες όλες! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ . ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Such cute cards, all three of them. Thank you for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η μια καλυτερη απο την αλλη!! δεν θα πω πια μου αρεσε πιο πολυ, ολες ειναι φοβερες και θα κανουν τους παραληπτες πολυ χαρουμενους!! Θα κρατησω την ιδεα με το swiffer..καλη επιτυχια στις προκλησεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφες και οι τρεις κάρτες!!! Πολύ μου αρέσουν όλες αυτες οι σφραγίδες και οι κόφτες που διαθέτετε για να δημιουργείτε τόσο ξεχωριστά πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειναι όλες υπέροχες!!!!
    καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ράνια τι όμορφες καρτούλες φτιάχνεις!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας με κάνουν να γίνομαι καλύτερη!