Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Για τα γενέθλια του Αποστόλη!!

  Καλησπέρα σας! Επιτέλους χρόνος ( και σύνδεση) για ανάρτηση! Ο προηγούμενος μήνας βγήκε όμορφα μια που η καρτούλα μου για την πρόκληση της Ελίνας κέρδισε ένα πανέμορφο δωράκι…, άλλα διακρίθηκαν και η  κάρτα μου για την πρόκληση της Ελένης , η κάρτα μου για την πρόκληση της Puccarinas, καθώς και η pop up καρτούλα μου τόσο στην πρόκληση της Αναστασίας του Get Creative και  όσο και στο SiG…. Αυτός ο μήνας όμως …μπήκε λίγο ζόρικος, αφού μια τα τρεξίματα για τα γενέθλια της κόρης μου, μια το κρυολόγημα που με βασανίζει εδώ και μια βδομάδα…αλλά και η έλλειψη σύνδεσης με τον έξω κόσμο ( μου την έκανε το con-X)… μου κάνανε τα νεύρα κρόσσια!! Και μέσα σ’ όλα δεν μπορώ να περάσω φωτογραφίες από την φωτογραφική στον υπολογιστή! Γκρρρρ!!! Ωστόσο από όλα όσα δημιούργησα αυτή τη βδομάδα….έχω ένα μικρό δείγμα….το δώρο των γενεθλίων του 5χρονου Αποστόλη!

PB100051 Το στολισμένο καθρεφτάκι – καδράκι ..

PB100049

και η καρτούλα που το συνόδευε!!….

Ελπίζω να επανέλθω σύντομα και να καταφέρω να λύσω το πρόβλημα με τις φωτογραφίες μου!

Καλό μας ξημέρωμα!

8 σχόλια:

  1. αχου!!τι ομορφα που ειναι!!!το φορτηγο πως το εκοψες???να υποθεσω με τι!!!κατι που δεν εχω ετσι??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα μου φτιαξεις ένα με τρενο!!!!!!θα σου πω οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'ολα πολύ όμορφα Ράνια μου!!!μας έλειψες!!!!!μπράβο και από εδώ για όλες τις διακρίσεις σου!!!Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τις διακρίσεις σου!!!!το αξίζεις!!!γλυκά και όμορφα αυτά που έφτιαξες!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η καρτα ειναι φανταστικη, αλλα πραγματικα ξετρελαθηκα με το καθρεφτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παραμυθένιο το τρενάκι!!!! Αλλά και ο καθρέφτης δεν πάει πίσω!!! Θα τα ευχαριστηθεί ο μικρούλης!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι γλυκά και χαριτωμένα που είναι!! souper σετάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας με κάνουν να γίνομαι καλύτερη!