Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Επιτέλους…κάρτες!!

Καλημέρα!!! Και είναι μια τόσο όμορφη μέρα!!! Ο ήλιος λάμπει και έχει και ζεστούλα!! Μετά από αρκετές μέρες, κατάφερα να ξανακάνω καρτούλες! Είχα κολλήσει με τις συνθέσεις η sacrapper!! Ετοίμασα λοιπόν μια κοριτσίστικη καρτούλα για την κορούλα του ξαδέρφου μου! Στο χώρο που λέει baby girl…μπαίνει και φωτογραφία της μικρής και γίνετε κορνίζα!! Μου αρέσει που δεν ξόδεψα τα pattern papers μου…(χιχιχιχιχιχ)… αλλά χρησιμοποίησα χαρτόνια που είχα πολύ καιρό στα συρτάρια μου! Επίσης χρησιμοποίησα για πρώτη φορά έναν απλό μεταλλικό συνδετήρα με το punch καροτσάκι…κολλημένο μπρός πίσω…και την ροζ μου κορδελίτσα με τις καρδούλες!
09022012944
With this card I want to participate to :
1) Use it Tuesday- #26 All about baby! ( used hoarded paper, paper clip, ribbon)
 
Θα επανέλθω σύντομα και με άλλες καρτούλες…ήταν να μην πάρω φόρα! Καλά να περνάτε!!

12 σχόλια:

  1. πολύ πολύ ωραία καρτούλα!και φοβερή η ιδέα της θήκης για την φωτογραφία! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. How neat! Love the cute paperclip! Thanks for joining us in the MCT ~ Throwback Thursday Challenge :)

    ~ Cassandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ροζούλα και τσαχπίνικη κάρτα!!!μου αρέσει πολύ και η ιδέα για τη φωτό και ο συνδετήρας!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερή ιδέα!!Πανέομρφη η καρτούλα σου Ράνια!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελεια ειναι,Ρανια!Πολύ μου αρεσει η ''συρταριερα''!!!Και ο συνδετηρας με το καροτσακι ειναι σουπερ!
    Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I love how you made the left side of the card look like dresser drawers! It's darling.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Very cute card! Love those drawers :)
    Thanks for playing at Use It Tuesday using up your hoarded stuff!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφη κάρτα συρταράκι! Μου άρεσαν οι λεπτομέρειες που βγαίνουν πράγματα από μέσα! Πολύ ωραία! Έχω ένα βραβείο για εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Rania this just too too too cute!!!!! i absolutely love it!!....very creative...
    thanks so much for playing along with us at Use It Tuesday
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας με κάνουν να γίνομαι καλύτερη!